megaplazaIn randurile ce urmeaza am sa va descriu experienta neplacuta pe care am avut-o cu acest magazin online.
La inceputul lunii septembrie a acestui an, am comandat de pe site-ul lor un televizor crt. Toate bune si frumoase pana aici. Am primit tv-ul dupa 4 zile, dar asta n-a fost o problema. Am desfacut tv-ul din cutie, l-am instalat la locul lui, l-am conectat la energie electrica si la cablu tv si l-am pornit. Pana aici totul in regula. A functionat asa vreo 2 zile a cate vreo 2 ore pe zi. Dupa 2 zile si vreo 4 ore de functionare, s-a defectat. De acum incepe distractia…. In prima faza i-am contactat telefonic si le-am zis ca vreau sa returnez tv-ul pe motiv ca nu mai functioneaza, desi il aveam de 3 zile, stiind ca la cumparaturile online ai dreptul sa returnezi produsul intr-un x numar de zile (ex cei de la emag.ro in 30 de zile). Ghiciti ce… La megaplaza.ro produsele se pot returna in 14 zile dar, doar daca sunt exact asa cum le-ai primit, adica in cutii sigilate. Este aberant… Dupa vreo cateva telefoane in call center-ul lor, multi nervi nu am ajuns la niciun rezultat. Singurul vinovat fiind eu ca am desigilat cutia, ca altfel mi-l primeau inapoi. Mi-au bagat pe gat chestia cu Termenii si conditiile cu care am fast de acord: „ai fost de acord, atunci trebuie sa iti asumi”. Pana la urma m-am lasat pagubas si am insistat pe rezolvarea defectului aparut la tv(nu mai pornea). Am sunat din nou in call center-ul lor pentru a-mi da o adresa de service unde sa pot trimite tv-ul. Mi s-a spus ca-l pot duce la oricare magin Altex, iar de acolo il vor trimite ei mai departe. Zis si facut. Am luat tv-ul, am mers la cel mai apropiat magazin Altex si ce sa vedeti… acestia nu aveau habar de niciun magazin online cu numele asta. Persoana de la altex care se ocupa de treimiterea produselor in service a dat vreo cateva telefoane si dupa vreo 45 min de asteptat, cu chiu cu vai mi-a fost primit produsul si trimis la service.
Din aceasta experienta neplacuta cu acest gen de magazine online „no-name”, de care nu a auzit nimeni am invatat:
– inainte sa comanzi verifica disponibilitatea produsului sau produselor si pe alte site-uri de pe care ai mai comandat sau cel putin ai mai auzit de ele. Noi folosim platforma de comparatie nicomag.ro, care preia produsele de pe cele mai mari site-uri de la noi din tara.
– cititi cu atentie termenii si conditiile.
Cel mai ok magazin online de unde am facut cele mai multe cumparaturi online este emag.ro. Sunt prompti, iar dreptul de retur este de 30 de zile. Iar daca vreti sa returnati un produs in primele 30 de zile nu ti se pune niciun fel de intrebare. Spui ca iti vrei banii inapoi si atat.
Daca si voi ati avut astfel de experiente neplacute, puteti impartasii aceasta experienta adugand comentarii la acest articol.